maanantai 20. joulukuuta 2010

Yeah

Nyt on siis aika ensimmäisen postauksen. Ihan vaan esitelläkseni mistä tässä meidän perustamassa blogissa on kyse ja että ketkä tätä yleensä ottaen kirjottaa. Minä olen siis <b> M.Oloton </b>, 17-vuotias opiskelija pohjosen seuduilta ja tällä hetkellä vietän villiä elämää jossakin aivan muualla... Viihdyn todella hyvin kavereiden ja muiden eläinten seurassa, ihan aina kilpikonnista tonne elehvantteihin asti. Iällä ei ole väliä kunhan juomatavat on kunnossa ja ymmärtää hyvän päälle. Aamurutiineihini kuuluu muutama munan ja banaanin nauttiminen, minkä jälkeen kaikki onkin taas astetta arvaamattomampaa. Lempiruokiin kuuluu pässin kivekset.
Blogin toinen kirjottaja tunnetaan nimellä <b>A.Naaly</b>, ja paikkakuntahistoria on jotakuinkin sama tarina kun minullakin. A.Naaly alottaa päivänsä minun tapaani runsaalla aamupaskalla jonka jälkeen siirtyy hänkin aterioimaan, no mitä nyt sitten aterioikaan. Tällä hetkellä puhuu sujuvaa suomea, englantia, ruotsia, saksaa ja siinä samassa myöskin sujuvaa paskaa. Mielellään katselee eläinten touhuja ja liittyy tarvittaessa itse mukaan. Suurenmoiset puhelahjat auttavat monissa kinkkisissä tilanteissa.

Siinä sitten sen suuremmitta puheitta pienimuotoset esittelyt tästä kaksikosta. Blogin tarkotus ei ole antaa niinkään kattavaa informaatiota meidän elämästä, vaan enemmänkin viihdyttää lukijoitaan. Tarkoituksenamme on jakaa meidän kokemuksiamme ja ajatuksiamme eripuolilla maailmaa. Näinpä siis, jos olet tosikko, vaihda jo sivua! Jos kuitenkin etsit hieman erilaisia tarinoita liittyen kulttuurishokkeihin ja uuteen kulttuuriin tutustumiseen <i>(vähän toiselta kannalta)</i> niin klikkaahan ihmeessä ittesi muiden lukijoiden joukkoon!

- M.Oloton

1 kommentti: