tiistai 21. joulukuuta 2010

tässä normaalipohdintoja by a.naali

Tässä oon pohtinut sellasta, että meet yleiseen vessaan ja vessan takana älytön jono ja sitten on ihan älytön kakkosenhätä niin eihän siinä voi tehä muuta ku antaa sen tulla...
Siinä nautit hyvän paskan, pyyhit ja alat vetää vessaa. Huomaat että jotkut tällaset yleiset vessat on niin paskoja että ei vedä sitä pökälettä alas....
Mitä siinä vaiheessa pitäs tehä? Pitäskö jättää se kakkakikkare vaa löllymään sinne vai pitäskö ottaa paperin avulla pökäle ulos roskikseen.. Toinen hyvä vaihtoehto on kans että alat vessaharjalla tökkimään pökälettä  ja otat rohkeasti pökäleen pöntöstä roskikseen...

Sitä kans ku oot yleisellä rannalla illalla( yleensä kesällä) ja JUMALAUTA ku ne vessat on jo pistetty kiinni. Ihan järjettömän kova paskahätä ja kotiin matkaa 3 kilsaa. Eihän siinä vaiheessa millään pysty juosta kotiin asti sinne wcseen.
Eli jos tällanen tilanne tulee vastaan, niin tässä on hyviä vaihtoehtoja mitä kannattaa tehdä.
1. Menet jonnekkin ovelle koputtamaan ja pyydät  saanko käyttää vessaa ( tarkista että vessa vetää)
2. Menet puskapaskalle.Ja pyyhit suuriin puidenlehtiin. tässä vaiheessa kannattaa olla selvinpäin, koska ittelläni kävi juuri näin suuressa humalatilassa ja pyyhin sitten nokkoslehtiin. ei kiva tunne, ei
3. Tämä vaihtoehto toimii varmasti. Jos olet uimassa kavereiden kanssa, ui kavereistasi hieman kauemmas. Bikineiden alaosa, uima-asun ala-osa jne. alas ja väännä tortut siihen. ( muista olla selkeästi kaukana kavereista..)

toivottavasti nämä auttavat!

Tähän loppuun voisi mainita että mielestäni toista ihmistä voi rakastaa kun hänet voi kuvitella istumassa paskalla. Jos haluat tietää että rakastat ystävääsi, mene vain rohkeasti hänen kanssa vessaan kun tiedät että hänellä on kakkoshätä.

Yks asia joka on miesten ja naisten välillä selkeästi eroava on se, että kuinka miesten on helpompi käydä kusella seisaalteen. Oot ihan järkyttävässä humalapitoisessa tilassa ja pitää käydä lorottamassa mutta oot julkisella paikalla. No ei siinä mitään, etit vähän rauhallisemman paikan ja päästät tulemaan.
no mikä tää naisten juttu sitten on?
järkyttävä pissahätä, julkiset vessat maksaa yleensä mutta pakko päästä pissalle.
No koitat ettiä vähän rauhallisemman paikan ja meet kyykylteen mutta pakostikki johonkin suuntaan se perse paistaa kaikille... Oisko tää voitu suunnitella kaikille jotenkin tasapuolisesti? sitäkin vielä, että Suomessahan (tai varmaan monissa maissa) julkisilla paikoilla virtsaaminen on kielletty. No tytöillehän tää on vähän kinkkisempi juttu, oot siinä lorottelemassa ja kuulet poliisiauton sireenin. mitä siinä pitäs tehä, lähteä vaa housut kintussa juoksemaan että ei sais niitä vitun sakkoja!
Toinen vaihtoehto joka toimii tytöille on, jos et halua lähteä ettimään julkista vessaa 4 aamulla, ja sinulla on menkat ja side pääällä, rohkeasti pisuttele vaan siihen siteeseen. Toimii hyvänä "vaippana" ja yleensä ei edes tule läpi housuihin...
ja myös jätkillä ei ees näy se perse ku ne käy kusella. Ei mee kyllä tasan.

Jatkan näitä pohdintoja tuonnempana..
kiitos ja näkemiin

a.naali

eläinten ja ihmisten välisistä suhteista... (también en español!!)

Kyllä se aina toisinaan pistää miettimään, että mikä niissä eläimissä niin viehättää? Tai toisinpäin, mikä meissä ihmisissä niin niiden eläinten keskuudessa viehättää? Ja miks siitä yleensä vaan väännetään pelkkää paskaa läppää?
Hyvä esimerkki tästä jo on esimerkiks kappale Kalle eläinten ystävä (kuuntele jos et vielä tunne kyseistä kappaletta..) Mikä siitäki on sitten tehny niin kuuluisan? Ei voi tosissaan olla niin huvittavaa kun joku tavallinen iloinen metsuri alkaa yhtäkkiä tykätä eläimistä ja lähtee Espanjaan rassaamaan härkiä? Mun mielestä tää on oikeesti astetta vakavampi aihe, ja lapset saa tollasten videoiden kautta aika vääränläisen kuvan tästä aiheesta. Ja jos vaikka ne jonain päivänä sattuu tutustumaan ihmiseen, joka on oikeesti sairas, ja näyttää tälläsii videoita sille, niin eikö se oo aika tunteetonta? Ihan samallaillahan zoofiilia on eräänlainen suuntautuminen kun homoseksuaalisuuskin. Homoseksuaalisuus vaan on mun mielestä ihan hyväksyttävää ja vaikka onhan sekin ihmisen ihan oma päätöksensä jos haluaa eläimiä panna, mutta että ei se nyt kuitenkaan enää ihan tervettä oo... Se ei vaan enää oo millään lailla luonnonlakien mukasta.
No, oli se sitten normaalia tai täysin luonnotonta, on aivan perkeleen typerää alkaa vääntämään siitä tollasia vitsejä. Hehheh, enhän mäkään seiso paljas perse pystyssä sokeiden eessä, ihan vaan vittuillakseni, vai seisonko? Rajansa kaikella ja pitäshän sitä jokasella olla sen verran herneitä nupissa että tajuis mikä on hyvän maun mukasta ja mikä ei.

Joskushan tää tilanne siis voi olla toisinkin päin. En sitte tosiaankaan tiedä, jos tälle suhteelle on vielä joku oma nimityksensä, mutta kyseessähän on nyt siis sellanen tilanne, jossa eläimen kiinnostus kohdistuu ihmiseen. Tällänen tilanne on oikeestaan nähtävissä ihan arkipäivässä, ja on ehkä jotenki psykologisesti selitettävissäki. Esimerkiks koirillahan on usein tarve päästä nylkyttelemään mm omistajansa jalkaa > seksuaalista ahdistelua! Tilannehan voi kuitenkin mennä vakavemmaks ja jopa vaaralliseks, niinku esimerkiks tässä videossa näkyy:
Ja että vai voi eläinparkoja? No kyllä tossa tilanteessa vois kyllä jo sanoa kans että voi miesparka. Vaikka toisaalta, onhan se niinkin, että eläimet saattaa purkaa vaikka pahaa oloaan tai yksinäisyyttään tolla tavalla. Eihän niillä oo mahollisuutta mennä juttelemaan psykologien tai muiden kaa eikä osallistua suomi24 chattiin sexbariin ettimään yhen illan kumppania. Eli siis, ymmärtäkäämme myös eläinparkoja, jotka yksin päänsä sisällä joutuvat käsittelemään kaikkia näitä tuntemuksia!
-M.Oloton kiittää ja kuittaa tältä erää ja yrittäkää nyt vitussa hankkia parempaa tekemistä ku kuunnella jotain zoofiilisiä pilalauluja!!!

En español

A veces me pongo a pensar en las relaciones entre los humanos y los animales. Cuál es la cosa q nos pone a querer los animales? O cuál es la cosa q los pone a querernos a los animales? Y por qué siempre todos solo hacen bromas de mierda sobre este tema?
Un buen ejemplo es una cancion finlandesa, cual habla sobre un hombre quien trabaja en un bosque, y quien empieza a querer los animales. El, por ejemplo, viaja a España para coger con los toros. Por qué esta cancion es tan famosa en Finlandia? Por qué nos da tanta risa?
La verdad es, que este tema no es tan chistoso que la gente normalmente piensa. Con videos asi, los niños empiezan a pensar en este tema cosas cuales no son ciertos. Y también tal vez un día conocerán una persona quien en serio esta enferma y a quien le gusta los animales, y cuando van a bromear asi, van a ofender esta persona. Aunque esta no es normal en ningun caso.
Pero pues, normal o no, una persona quien quiere bromear sobre esta es un pendejo. Jejejej, yo tampoco no voy a gritar “chinga a tu madre” a las personas quienes no pueden oir nada, solo para bromear. Es estupido!
A veces la situación puede ser diferente. No se, si hay un nombre para estas situaciónes, pero la situación asi es cuando un animal quiere una persona. Situaciones como esta tenemos casi todos los dias, por ejemplo cuando un perro quiere coger con la pierna de su “mama” o “papa”. A veces la situacion puede ser más serioso, como por ejemplo en video que ya puse antes.
Y todos solo dicen q pobres los animales? Pues, lo que yo pienso es que en aquella situación podriamos decir podre del hombre!!! Aunque en otro lado, pobres de los animales quienes no tienen nadie con quien hablar etc. Por ejemplo, si ellos se sienten solos o no si senten bien, con quien pueden hablar? No hay psicologas ni amigos quienes los pueden ayudar. Entonces, tenemos que entender a los animales también!

maanantai 20. joulukuuta 2010

Yeah

Nyt on siis aika ensimmäisen postauksen. Ihan vaan esitelläkseni mistä tässä meidän perustamassa blogissa on kyse ja että ketkä tätä yleensä ottaen kirjottaa. Minä olen siis <b> M.Oloton </b>, 17-vuotias opiskelija pohjosen seuduilta ja tällä hetkellä vietän villiä elämää jossakin aivan muualla... Viihdyn todella hyvin kavereiden ja muiden eläinten seurassa, ihan aina kilpikonnista tonne elehvantteihin asti. Iällä ei ole väliä kunhan juomatavat on kunnossa ja ymmärtää hyvän päälle. Aamurutiineihini kuuluu muutama munan ja banaanin nauttiminen, minkä jälkeen kaikki onkin taas astetta arvaamattomampaa. Lempiruokiin kuuluu pässin kivekset.
Blogin toinen kirjottaja tunnetaan nimellä <b>A.Naaly</b>, ja paikkakuntahistoria on jotakuinkin sama tarina kun minullakin. A.Naaly alottaa päivänsä minun tapaani runsaalla aamupaskalla jonka jälkeen siirtyy hänkin aterioimaan, no mitä nyt sitten aterioikaan. Tällä hetkellä puhuu sujuvaa suomea, englantia, ruotsia, saksaa ja siinä samassa myöskin sujuvaa paskaa. Mielellään katselee eläinten touhuja ja liittyy tarvittaessa itse mukaan. Suurenmoiset puhelahjat auttavat monissa kinkkisissä tilanteissa.

Siinä sitten sen suuremmitta puheitta pienimuotoset esittelyt tästä kaksikosta. Blogin tarkotus ei ole antaa niinkään kattavaa informaatiota meidän elämästä, vaan enemmänkin viihdyttää lukijoitaan. Tarkoituksenamme on jakaa meidän kokemuksiamme ja ajatuksiamme eripuolilla maailmaa. Näinpä siis, jos olet tosikko, vaihda jo sivua! Jos kuitenkin etsit hieman erilaisia tarinoita liittyen kulttuurishokkeihin ja uuteen kulttuuriin tutustumiseen <i>(vähän toiselta kannalta)</i> niin klikkaahan ihmeessä ittesi muiden lukijoiden joukkoon!

- M.Oloton