tiistai 21. joulukuuta 2010

eläinten ja ihmisten välisistä suhteista... (también en español!!)

Kyllä se aina toisinaan pistää miettimään, että mikä niissä eläimissä niin viehättää? Tai toisinpäin, mikä meissä ihmisissä niin niiden eläinten keskuudessa viehättää? Ja miks siitä yleensä vaan väännetään pelkkää paskaa läppää?
Hyvä esimerkki tästä jo on esimerkiks kappale Kalle eläinten ystävä (kuuntele jos et vielä tunne kyseistä kappaletta..) Mikä siitäki on sitten tehny niin kuuluisan? Ei voi tosissaan olla niin huvittavaa kun joku tavallinen iloinen metsuri alkaa yhtäkkiä tykätä eläimistä ja lähtee Espanjaan rassaamaan härkiä? Mun mielestä tää on oikeesti astetta vakavampi aihe, ja lapset saa tollasten videoiden kautta aika vääränläisen kuvan tästä aiheesta. Ja jos vaikka ne jonain päivänä sattuu tutustumaan ihmiseen, joka on oikeesti sairas, ja näyttää tälläsii videoita sille, niin eikö se oo aika tunteetonta? Ihan samallaillahan zoofiilia on eräänlainen suuntautuminen kun homoseksuaalisuuskin. Homoseksuaalisuus vaan on mun mielestä ihan hyväksyttävää ja vaikka onhan sekin ihmisen ihan oma päätöksensä jos haluaa eläimiä panna, mutta että ei se nyt kuitenkaan enää ihan tervettä oo... Se ei vaan enää oo millään lailla luonnonlakien mukasta.
No, oli se sitten normaalia tai täysin luonnotonta, on aivan perkeleen typerää alkaa vääntämään siitä tollasia vitsejä. Hehheh, enhän mäkään seiso paljas perse pystyssä sokeiden eessä, ihan vaan vittuillakseni, vai seisonko? Rajansa kaikella ja pitäshän sitä jokasella olla sen verran herneitä nupissa että tajuis mikä on hyvän maun mukasta ja mikä ei.

Joskushan tää tilanne siis voi olla toisinkin päin. En sitte tosiaankaan tiedä, jos tälle suhteelle on vielä joku oma nimityksensä, mutta kyseessähän on nyt siis sellanen tilanne, jossa eläimen kiinnostus kohdistuu ihmiseen. Tällänen tilanne on oikeestaan nähtävissä ihan arkipäivässä, ja on ehkä jotenki psykologisesti selitettävissäki. Esimerkiks koirillahan on usein tarve päästä nylkyttelemään mm omistajansa jalkaa > seksuaalista ahdistelua! Tilannehan voi kuitenkin mennä vakavemmaks ja jopa vaaralliseks, niinku esimerkiks tässä videossa näkyy:
Ja että vai voi eläinparkoja? No kyllä tossa tilanteessa vois kyllä jo sanoa kans että voi miesparka. Vaikka toisaalta, onhan se niinkin, että eläimet saattaa purkaa vaikka pahaa oloaan tai yksinäisyyttään tolla tavalla. Eihän niillä oo mahollisuutta mennä juttelemaan psykologien tai muiden kaa eikä osallistua suomi24 chattiin sexbariin ettimään yhen illan kumppania. Eli siis, ymmärtäkäämme myös eläinparkoja, jotka yksin päänsä sisällä joutuvat käsittelemään kaikkia näitä tuntemuksia!
-M.Oloton kiittää ja kuittaa tältä erää ja yrittäkää nyt vitussa hankkia parempaa tekemistä ku kuunnella jotain zoofiilisiä pilalauluja!!!

En español

A veces me pongo a pensar en las relaciones entre los humanos y los animales. Cuál es la cosa q nos pone a querer los animales? O cuál es la cosa q los pone a querernos a los animales? Y por qué siempre todos solo hacen bromas de mierda sobre este tema?
Un buen ejemplo es una cancion finlandesa, cual habla sobre un hombre quien trabaja en un bosque, y quien empieza a querer los animales. El, por ejemplo, viaja a España para coger con los toros. Por qué esta cancion es tan famosa en Finlandia? Por qué nos da tanta risa?
La verdad es, que este tema no es tan chistoso que la gente normalmente piensa. Con videos asi, los niños empiezan a pensar en este tema cosas cuales no son ciertos. Y también tal vez un día conocerán una persona quien en serio esta enferma y a quien le gusta los animales, y cuando van a bromear asi, van a ofender esta persona. Aunque esta no es normal en ningun caso.
Pero pues, normal o no, una persona quien quiere bromear sobre esta es un pendejo. Jejejej, yo tampoco no voy a gritar “chinga a tu madre” a las personas quienes no pueden oir nada, solo para bromear. Es estupido!
A veces la situación puede ser diferente. No se, si hay un nombre para estas situaciónes, pero la situación asi es cuando un animal quiere una persona. Situaciones como esta tenemos casi todos los dias, por ejemplo cuando un perro quiere coger con la pierna de su “mama” o “papa”. A veces la situacion puede ser más serioso, como por ejemplo en video que ya puse antes.
Y todos solo dicen q pobres los animales? Pues, lo que yo pienso es que en aquella situación podriamos decir podre del hombre!!! Aunque en otro lado, pobres de los animales quienes no tienen nadie con quien hablar etc. Por ejemplo, si ellos se sienten solos o no si senten bien, con quien pueden hablar? No hay psicologas ni amigos quienes los pueden ayudar. Entonces, tenemos que entender a los animales también!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti